چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۹۳۰
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر به ریاست فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، فرماندار بوشهر اظهار کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی براساس قانون ملزم به استفاده از ماسک هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با کارکنانی هستند که علائمی از بیماری دارند. 

عباس جمشیدی ادامه داد: امروز بیماری کرونا با کسی شوخی ندارد و در صورت هرگونه سهل انگاری با توجه به روند رو به رشد بیماری در سایر استان‌ های دیگر، امکان شیوع در این شهرستان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح پازل همدلی از سوی بهزیستی بیان کرد: با توجه به شرایط حساس و خاص کنونی و تعطیل شدن برخی از مشاغل و بروز برخی از مشکلات اقتصادی همکاری دستگاه‌های اجرایی در طرح‌های عام‌المنفعه ضروری است.

 وی با تاکید بر اینکه روسای ادارات باید دارای تحرک بیشتر و پیگیری های مستمرتر باشند، گفت: روسای ادارات نیاز است شایستگی لازم در حوزه کاری خود را داشته باشند، مردم داری کرده و حرمت آن ها را حفظ نمایند.

فرماندار بوشهر با توجه به هفته وحدت و حضور برادران اهل سنت در کنار شیعیان در این شهرستان گفت: بوشهر نماد گفت و گو، مدارا و تمدن است.

جمشیدی بر ضرورت فضاسازی شهر به مناسبت  ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی تاکید کرد.

 در پایان جلسه شورای اداری از اسماعیل روحانی معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بوشهر و دکتر خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر